Formular de reclamatii

/
Formular de reclamatii

A apărut o problemă cu produsul cumpărat din magazinul nostru?

Înțelegem ce simți. De aceea te ajutăm cu drag să ne trimiți o reclamație. Ne străduim să o soluționăm cât de repede posibil.
Însă mai întâi va fi nevoie să urmezi câțiva pași simpli:

1. Completeaza formularul alaturat!

Pentru a notifica o reclamație, completeaza formularul alaturat.

Va rugam sa includeti în mesaj toate informatiile cerute!

Dorim ca reclamația ta să fie cât mai rapid soluționată, iar tu să fii 100% satisfăcut. De aceea, te rugăm să completezi corect formularul de reclamații, acest lucru va accelera considerabil procesul.

2. Realizează o fotografie a produsului/defectului

Dacă ai vreo problemă cu produsul realizează fotografii de calitate ridicată a deteriorărilor sau defectelor produsului – cel mai bine din unghiuri diferite. Acest lucru ne va ajuta să soluționăm problema ta. Ataseaza fotografia in formularul alaturat!

3. Verificăm deteriorările

Conform formularului completat și trimis, expertul nostru pentru Reclamații va lua la cunoștință situația și va evalua defecțiunea produsului.

Fără temeri! Specialiștii noștri știu care soluție va fi cea mai bună pentru tine.

4. Procesarea reclamației

Analizarea reclamației poate sa dureze pana la 14 zile. În acest timp, încercăm să evaluăm defectul și să soluționăm problema existentă. Te vom informa în mod curent cu privire la situația actuală a reclamației. Scopul nostru este soluționarea comună și cât mai rapidă a problemei.

5. Posibilități reclamație

Expertul nostru alege cea mai bună soluție posibilă pentru reclamația ta. Aceasta poate fi: înlocuirea unei părți sau a întregului produs sau un discount.

Pentru noi este importantă satisfacția ta!

    Va rugam sa incarcati poza cu defectul pe care il are produsul.

    Incepe sa scrii si apasa Enter pentru a cauta

    Cos de cumparaturi

    Niciun produs în coș.